Ibáñez i la pel·lícula de Mortadel·lo, premi Liber
31389563 60 /
Madrid q El cineasta Javier Fesser, el president del Grup Zeta, Antonio Asensio Mosbah, i el dibuixant Francisco Ibáñez, van rebre aquest dijous a Madrid, de mans del ministre de Cultura, Íñigo Méndez de Vigo (a la foto, d'esquerra a dreta), el premi Liber, que atorga
la Federació de Gremis d'Editors d'Espanya, per la pel·lícula Mortadel·lo i Filemó, produïda per Zeta Cinema, com a millor adaptació audiovisual d'una obra literària. El premi destaca els valors dels personatges i de l'autor i l'èxit de crítica i premis, entre ells, dos Goya i un Gaudí. També es van endur un Liber Arturo Pérez Reverte, la llibreria Laie de Barcelona i el Grup Atresmedia.
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- CRÍTICA Antonio Orozco, una borratxera emocional en la nit de la seva vida
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Baixa temporal Andreu Buenafuente abandona TVE de manera inesperada per prescripció mèdica: «He de parar una mica»
- El Govern català estudia invertir més en la llei de barris com a antídot a l’auge ultra
- Juan Rodríguez Teruel, director del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO): "Seria un error pensar que hi ha més joves de dretes que mai"
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- Entrevista a La Sexta Salomé Pradas: "Vaig voler avisar Mazón a les 19.10 i no vaig poder"
- TELEVISIÓ I MAS Dues dones
