S'ESTRENARÀ AL GENER
Primer tràiler del nou biopic de Steve Jobs
El pròxim film sobre el fundador d'Apple estarà protagonitzat per Michael Fassbender
La data d'estrena està prevista per al pròxim 9 d'octubre, però per fi ha vist la llum el primer tràiler de Universal sobre el biopic de 'Steve Jobs'. És poca cosa, unes pinzellades, de poc més d'un minut, sobre la nova pel·lícula del geni que va revolucionar la informàtica.
Escrita pel mateix guionista de 'La xarxa social' i dirigida per Danny Boyle, el director de 'Trainspotting', 'Steve Jobs' aquesta vegada serà l'actor Michael Fassbender ('Shame'). La història, en aquesta ocasió, se centrarà en les presentacions públiques del MAC, el NeXT i l'iPod.
Notícies relacionadesA més de Fassbender també hi haurà l'oscaritzada actriu Kate Winslet, com a Joanna Hoffman, i Seth Rogen, com el cofundador de la marca, Steve Wozniak.
No és el primer film sobre el director de l'empresa de la poma. El 2013, Ashton Kutcher ja el va interpretar a 'Jobs'.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Després de més de tres hores de reunió Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no podrà governar"
- Nova etapa Sense tractes a Suïssa després de 19 reunions en dos anys
- Reunió a Perpinyà Puigdemont trenca amb el PSOE: "Podrà ocupar poltrones, però no governar"
- La festa blanc-i-blava Ens sobren els motius
- Primer avançament del disc Rosalía i la torturada ‘Berghain’
- Notícies falses a internet Brigitte Macron porta a judici 10 persones per haver difós que és home
