SALÓ DEL MANGA
Els actors de doblatge de 'Bola de drac' publiquen un llibre
Marc Zanni i Joan Sanz llancen 'La sèrie de la teva vida', on expliquen anècdotes de la sèrie d'animació i del món del doblatge

Joan Sanz (esquerra) i Marc Zanni, veus de Vegeta i Son Goku a ’Bola de Drac Z’. /
Tenen una veu molt característica. I només cal conversar amb ells 15 segons per adonar-se que les seves veus són calcades de les dels protagonistes de 'Bola de drac'.Marc Zanni iJoan Sanzsón els actors de doblatge que van posar veu aSon GokuiVegeta, respectivament, al 'Bola de drac' en català, i van donar a la mítica sèrie creada perAkira Toriyamaun so especial que va captivar centenars de milers de catalans durant diverses generacions. “'Bola de drac' va canviar la nostra vida i la d'una generació”, destaca Zanni, que relata com els taxistes el reconeixen així que s'asseu al seient de darrere i diu l'adreça on es dirigeix.
'La sèrie de la teva vida' és un llibre autoeditat pels actors i el periodista Victor Sarsal (es pot comprar al Saló del Manga de Barcelona o a través de lapàgina de Facebook del llibre, i pròximament estarà a Amazon) pensat per als que van seguir la sèrie des de la seva primera emissió però també per als nous fans de la sèrie, ja que l'emissió deDragon Ball Z Kai a TV-3 va permetre tornar a reunir els actors de doblatge gairebé 20 anys després per doblar, de nou, aquells personatges mítics.
Notícies relacionadesEls autors recorden en la publicació anècdotes de la sèrie, aclareixen dubtes sobre el doblatge i relaten qüestions com, per exemple, la dificultat de doblar les lluites entre personatges de les 280 pàgines del llibre.
El llibre va ser presentat alSaló del Manga, però els protagonistes iniciaran una gira per tot Catalunya per presentar-lo.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escalada Bany de masses per a Alberto Ginés anant cap a la final mundial
- Clàudia Pina hi posa l’art
- Hisenda va maniobrar per evitar la imputació del PP en el cas Bárcenas després d’informar-ne Montoro
- L’exministre va rebre informació confidencial sobre la jutge del cas dels eros a Andalusia
- El correu de la cúpula d’Hisenda a l’exministre del PP mesos abans de la detenció de Rato