AL PRIMER TRIMESTRE DE L'ANY QUE VE
Ildefonso Falcones publicarà nova novel·la històrica el 2013
L'autor de 'La catedral del mar' torna quatre anys després de 'La mà de Fàtima'
L'obra es llançarà simultàniament en castellà, català i als Estats Units
Falcones, a Barcelona, durant la presentació de ’La mà de Fàtima’. /
De moment no s'ha fet públic el títol ni es coneix l'argument, només que serà unanova novel·la històrica marca de la casa. L'escriptor barceloníIldefonso Falconesja té a punt la seva nova obra, que es publicarà en elprimer trimestre del 2013, en català a Rosa dels Vents i en castellà a Grijalbo. El llibre es llançarà simultàniament a Espanya, l'Amèrica Llatina i els Estats Units.
El 2006,Falcones, advocat de professió, va debutar en la literatura amb el que de seguida es va convertir en un fenomen supervendes,'La catedral del mar', publicada en 40 països i que ja suma set milions d'exemplars venuts a tot el món. El 2009, l'autor va publicar un altre 'best-seller' històric,'La mà de Fàtima'.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Dues falsedats flagrants
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
