AL PRIMER TRIMESTRE DE L'ANY QUE VE
Ildefonso Falcones publicarà nova novel·la històrica el 2013
L'autor de 'La catedral del mar' torna quatre anys després de 'La mà de Fàtima'
L'obra es llançarà simultàniament en castellà, català i als Estats Units
Falcones, a Barcelona, durant la presentació de ’La mà de Fàtima’. /
De moment no s'ha fet públic el títol ni es coneix l'argument, només que serà unanova novel·la històrica marca de la casa. L'escriptor barceloníIldefonso Falconesja té a punt la seva nova obra, que es publicarà en elprimer trimestre del 2013, en català a Rosa dels Vents i en castellà a Grijalbo. El llibre es llançarà simultàniament a Espanya, l'Amèrica Llatina i els Estats Units.
El 2006,Falcones, advocat de professió, va debutar en la literatura amb el que de seguida es va convertir en un fenomen supervendes,'La catedral del mar', publicada en 40 països i que ja suma set milions d'exemplars venuts a tot el món. El 2009, l'autor va publicar un altre 'best-seller' històric,'La mà de Fàtima'.
- Shakira sobre l’ús del mòbil dels seus fills: "Els vaig prohibir YouTube directament, la veritat no és a les xarxes socials"
- Cultiu i cures de les plantes Com regar els geranis sense fer-los malbé: consells perquè les seves flors no es marceixin i durin més
- IRPF Confirmat per un tribunal: Hisenda retorna més de 7.000 euros a un pensionista per aquest motiu
- Recerca i salut mental Un mètode innovador troba marcadors genètics en la depressió, l’esquizofrènia i el TDAH
- Treball Milers de treballadors perden diners després d'un accident laboral per no reclamar això
