GRAVARÀ PER A EL PERIÓDICO
Mishima estrena el videoclip 'Els crits' gravat al Circ Raluy
El tema és el segon senzill del seu exitós disc {'L'amor} {feliç}'
Mishimaacaba de presentar el seu segon videoclip, el que correspon a 'Els crits', escollit com a segon senzill del seu exitós últim disc 'L'amor feliç' (TRIS-Warner, 2012). L'univers de la banda barcelonina, condensat en menys de quatre minuts, sublimat amb una reflexió sobre l'angoixa que implica el procés de creació, trufada amb poètiques imatges.
En un clima de 'western' crepuscular, Mishima ha aconseguit mostrar-se intens sense caure en l'èpica de cartró pedra. David Carabén (veu i guitarra), Marc Lloret (teclats), Dani Vega (guitarres),Xavi Caparrós (baix) i Alfons Serra (bateria) han decidit recuperar el seu hàbitat natural: el directe, la seva gran carta. El clip està gravat en una sola presa a la pista central del Circ Raluy, per a la pròxima temporada del programa de TV-3, 'Bestiari il·lustrat'. 'Els crits' mostra sense maquillatge ni efectes especials una formació en plenitud, la mateixa que encapçalarà el cartell de la segona edició delFestival Pròxims (19 de juliol).
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Seguretat viària a Catalunya Mossos de paisà vigilaran irregularitats al volant aquest Nadal
- Martorell s’electrifica Seat assegura el seu futur amb la inauguració de la nova planta d’acoblament de bateries a Martorell
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- Detinguda a Platja d'Aro una dona amb cinc ordres de cerca i captura
