LES ESTRENES DE LA SETMANA

Rodrigo Cortés s'endinsa en el que és paranormal amb 'Red lights'

Robert De Niro dóna vida a un heroi dels fenòmens que no tenen explicació

Angelina Jolie s'estrena com a directora amb 'En tierra de sangre y miel'

Tràiler d’’Indomable’. / periodico

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Madrid

Després de fer una pel·lícula d'acció en una caixa (Buried) i arrasar en festivals comSundance,Rodrigo Cortésestrena araRed lights, una entretingudíssima pel·lícula que parla defenòmens paranormals. El cineasta gallec ha comptat amb una excel·lentSigourney Weaverper donar vida a una professora universitària que, amb l'ajuda deCillian Murphy, es dedica a desmuntar fraus que tenen a veure amb elements paranormals. Un dels seus enemics més acèrrims és el que està interpretat perRobert De Niro, un heroi cec del que és paranormal.

Una altra de les grans estrenes del cap de setmana és laprimera pel·lículacom a directora d'Angelina Jolie,En tierra de sangre y miel. L'actriu planteja una incursió en laguerra dels Balcans, en què ubica lahistòria d'amorentre un serbi i una bosniana que comença en un ball i desemboca en un camp de concentració.Jolieevita l'habitual sucre de Hollywood i no estalvia en la cruesa de les imatges violentes. També en una altra guerra, aquesta la delLíban, està ubicada lanova pel·lícula de Nadine Labaki,¿Y ahora adónde vamos?El film, cru però amb notes d'humor, narra com les dones suporten la violència d'una situació insofrible, causada per absurdes diferències religioses.

Notícies relacionades

I de debutants a veterans.Steven Soderberghestrena a EspanyaIndomable, la història d'una noia soldat (Gina Carano) que porta a terme treballs que els governs no poden autoritzar.

>> Si voleu llegir la informació completa, aboneu-vos a e-periodicoSi voleu llegir la informació completa, aboneu-vos a e-periodico