El festival de cine fantàstic de Catalunya
Apocalipsi a Barcelona
Els Pastor presenten el seu últim projecte, 'The last days'

Àlex i David Pastor. /
Un cérvol corre pel passeig de Lluís Companys. Cotxes desballestats. Una atmosfera neguitejant de soledat i devastació. La càmera s'eleva i ofereix una paorosa perspectiva de la ciutat per sobre de l'Arc de Triomf: fum, foc, destrucció massiva. L'apocalipsi a Barcelona, vist pels germans Àlex i David Pastor. La parella de cineastes van presentar ahir a Sitges un avanç, en forma d'excitantteaser de tres minuts, del que serà el seu pròxim projecte,The last days,o com el fi del món puja passeig de Sant Joan amunt a causa d'un estrany brot d'agorafòbia mortal.
Fa dos anys, Àlex i David van visitar Sitges per ensenyar l'estimablethrillerapocalíptic Infectados, rodat als Estats Units. Ahir van tornar a casa per revelar alguns detalls deThe last days, que serà filmat íntegrament a Barcelona la primavera que ve. «La pel·lícula parteix d'un brot d'agorafòbia que impedeix a la gent sortir de casa. Serà la peripècia d'un oficinista que ha d'anar a buscar la seva nòvia superant obstacles. El que en metro seria un recorregut de 10 minuts, aquí serà una autèntica odissea», explica David Pastor. «Ens atrau la idea d'ambientar una pel·lícula apocalíptica a Barcelona, amb espais físics reconeixibles, i allunyar-nos dels habituals referents americans», afegeix l'Àlex. «Per una vegada no ens haurem de preocupar del que faci el Pentàgon», diuen de broma.
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Igualada i Manresa seran punts de trobada d'una nova plataforma de cites ràpides en català per buscar l’amor de proximitat
- Condonació del deute Les autonomies es financen en el mercat a un interès entorn del 3%
- Transport aeri Ryanair desafia el Govern i retalla un milió de places de vols a Espanya
- Energia La CNMC reforçarà el sistema elèctric amb parades de fàbriques més ràpides
- Les derivades del cas Nestlé Les grans empreses busquen regular les relacions per evitar conflictes d’interès
- Mobilitat CCOO considera urgent activar una xarxa pública d’alta velocitat a Catalunya