interferències
Ni un sol cop de sort
Cap al segle XX,Santi Balmeses passejava per redaccions de revistes i programes de televisió entregant en mà el primer disc de Love of Lesbian i anunciant entusiasmat queRobert Smithels havia acceptat com a teloners en la imminent gira de The Cure. Disc rere disc, el grup aniria modelant un so molt en terra de ningú (marcat per The Cure, REM i altres grups clau dels anys 80) que els ha impedit apuntar-se a cap carro o beneficiar-se de cap moda durant tota la seva trajectòria.
AmbManiobra de escapismo (2005) van prendre la decisió més sàvia i arriscada: compondre en castellà. I aquest cop, el seu creixement artístic es va traduir en un creixement comercial. El seu èxit actual culmina una carrera sempre individualista, amb l'autoconfiança com a principal motor i sense la més mínima influència del factor sort. No és un grup d'aquests que va ser en el lloc apropiat i en el moment precís. Love of Lesbian ha estat a tot arreu i a totes hores; sempre picant pedra. Tot el que tenen avui s'ho han guanyat a pols. I això quasi no passa mai.
- Cimera religiosa Lleó XIV es reuneix amb la primera dona cap de l’Església anglicana: "Seria un escàndol si no treballem per superar les nostres diferències"
- Magnicidi fallit El tercer atemptat contra Trump posa en qüestió el Servei Secret dels EUA i els protocols de seguretat
- Canvi en l’aliança OpenAI trenca la seva exclusivitat amb Microsoft i obre la porta a acords amb Google i Amazon
- Un estudi del Centre de Tecnologia Forestal evidencia una davallada a tot Europa dels ocells agraris
- Plet per impagament El cantant Francisco trenca el silenci: «No m’amago. Soc un personatge públic i localitzable»
