LLANÇAMENT DISCOGRÀFIC

Manel anticipa a internet dues cançons del seu nou disc

El grup català també presenta la portada de l'esperat '10 milles per veure una bona armadura'

La cançó ’Boomerang’, tal com l’han pujat els Manel a la web / periodico

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO / Barcelona

La data de llançament del nou disc de Manel, '10 milles per veure una bona armadura', està fixada per al 15 de març, però per calmar l'ànsia dels fans, la banda ha decidit anticipar a la web dues de les noves cançons que conformen l'esperada obra, concretament 'Boomerang' i 'Aniversari'.

L'any 2008 Manel va publicar el seu disc debut, 'Els millors professors europeus', que es va convertir en un èxit de la músicaindie catalana.

Davant la sortida del seu segon àlbum les expectatives del públic són lògicament altes, i aquestes dues cançons penjades a internet són la primera pista del nou material que veurà la llum a mitjans de març.

Notícies relacionades

També la portada

Així mateix, el grup català ha presentat oficialment la portada del nou treball, que ha estat gravat a Can Sons, un estudi situat al barri de Fabra i Puig, propietat d'Arnau Vallvé, bateria de la banda i d'Aleix Sans, el tècnic de so del disc.

Temes:

Manel Música