LA CANTANT JA ÉS MARE D'UNA NENA I UN NEN
Rosario Flores donarà a llum el seu tercer fill al febrer
Rosario Floresi el seu marit,Pedro Lazaga,estan d'enhorabona. La cantant està embarassada de dos mesos del que serà el segon fill per a la parella, que ja té un nen,Pedro Antonio,que farà dos anys al gener. El nadó serà el tercer fill deRosario,que, a més té una altra filla,Lola,de 10 anys, fruit de la seva relació ambCarlos Orellana.
"Estic molt contenta, no m'ho esperava. És una alegria per a tots", va comentarRosario,que donarà a llum el pròxim febrer. Quant al sexe del nadó, l'artista no es va decantar: "Només volem que arribi bé, i que sigui el que Déu vulgui. Tenim algun nom pensat, però com que no sabem què serà ja ho decidirem", va acabar dient.
Rosario Flores(a la foto) iPedro Lazagavan contraure matrimoni l'abril del 2006 a la localitat gaditana de Caños de Meca, gairebé tres mesos després que naixés el seu primer fill en comú.
- L’expert en estalvi Iván Terrón: «No poseu cap rentadora a les 6 de la tarda»
- Balanç de criminalitat La Policia va detenir 26 fugitius internacionals a Barcelona i 37 a la resta de Catalunya l’any passat
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
- Agressió sexual El jutge accepta la rectificació de Mouliaá i torna a citar Errejón per comunicar-li l’obertura de judici per agressió sexual
- Menys criminalitat Els delictes cauen un 6% a Barcelona gràcies a l’ofensiva policial contra la multireincidència
