Motos elèctriques
Niu MQi GT, l’última novetat del líder mundial d’eScooters
El Niu MQi GT és un model dissenyat específicament per al mercat europeu i fa de les seves bateries extraïbles i prestacions part dels seus bons arguments

La mobilitat elèctrica no és el futur, és el present. Els números no enganyen. Les vendes d’escúters elèctrics a empreses i particulars han passat de 1.614 unitats el 2017 a 5.283 el 2020. Això significa un creixement del mercat del 217% en tres anys amb Niu com a referència obligatòria i el MQi GT com la seva última gran novetat. Es tracta d’un model dissenyat per al mercat europeu, còmode, amb una cuidada ergonomia i llantes de 14 polzades per a més estabilitat i, per tant, seguretat.
La il·luminació automàtica, els intermitents amb autocancel·lació, el control de velocitat de creuer, l’alarma antirobatori i un port USB per carregar el mòbil o qualsevol altre dispositiu són part del seu interessant equipament de sèrie. El MQi GT disposa de tres modes de conducció: E-sSave, Dynamic i Sport. També es pot destacar que les bateries es poden carregar quan estan connectades al vehicle, o bé es poden extreure per carregar-les a casa o al lloc de treball. I es carreguen en només quatre hores.
Un gran estalvi
Un gran estalviGris, vermell, blau, blanc i negre són els colors disponibles i Niu ofereix un gran nombre d’accessoris com la graella posterior. A més, al seu preu competitiu de 2.999 euros en oferta de llançament s’hi ha de sumar un cost d’ús de 0,51 euros/100 km d’energia, pels 3,28 euros/100 km en un escúter de gasolina equivalent i de manteniment de 1.000 euros en el seu cicle de vida en comparació amb els 2.800 euros d’un model de gasolina. És a dir, amb un cost en els desplaçaments 6,5 vegades més baix i gairebé tres vegades més reduït quant a les tasques de manteniment.
les claus
Disseny
El Niu MQi GTha sigut dissenyat per al mercat europeu però sense renunciar a les línies originals que li aporten personalitat
Motor
Està impulsat per un motor elèctric sense escombretes de 3.000 W de potència fabricat conjuntament amb Bosch
Mecànica
El motor va muntat a la roda posterior per reduir la pèrdua d’energia i poder oferir més eficiència
Prestacions
El mode Sport arriba als 75 km/h de velocitat màxima i brinda una autonomia d’entre 60-70 km o 80-90 km
Bateria
Compta amb dues bateries bessones situades sota el seient de 48 V 31 Ah (versió estàndard) o 48 V 42 Ah (versió estesa
Notícies relacionadesPreu
La tarifa de l’últim de Niu se situa en 3.399 euros però actualment hi ha vigent una campanya i queda per 2.999.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer