Mundial 2022
L’Argentina torna a jugar a casa: aclaparadora majoria albiceleste a Lusail
L’albiceleste cerca la seva sisena final mundialista acompanyada pel seu públic a l’estadi més gran de Qatar 2022

L’Argentina ha aconseguit convertir l’estadi de Lusail en terreny propi a Qatar: a l’estadi més gran dels que acullen el torneig, escenari de la final, l’albiceleste ha jugat tres dels seus cinc partits.
Lusail repeteix com a escenari d’un partit de l’Argentina, la semifinal davant Croàcia. I ho fa novament amb aclaparadora majoria d’aficionats albicelestes a les grades.
Amb capacitat oficial per a 88.966 espectadors, els argentins copen les grades de Lusail en una proporció aproximada de deu a un respecte als croats, una proporció que remet a la població dels dos països. L’Argentina compta amb 46,2 milions d’habitants; Croàcia té 4,1 milions.
Una cosa similar va passar ja en el partit de quarts de final davant els Països Baixos, on la presència d’aficionats argentins va ser aclaparadora, respecte als neerlandesos.
L’afició argentina és, amb diferència, la més nombrosa de les que han viatjat expressament a Qatar: la selecció de Messi també ha conquistat el cor de nombrosos habitants de Qatar, ciutadans qatarians, indis, pakistanesos o de Bangladesh que passegen durant aquests dies pels carrers de Doha vestits amb banderes, samarretes i bufandes de l’albiceleste.
- Previsió meteorològica L’Aemet ja avisa per al cap de setmana: això passarà a Espanya en les pròximes hores
- Oferta ocupació pública 2023 Sanitaris, docents, Mossos: així es distribueixen les 14.000 places que la Generalitat traurà a oposició
- Operació a Sau Els pescadors han capturat una tona de peixos al pantà de Sau
- Art ocult Reapareix un mural dels anys 80 que estava amagat als passadissos del metro de Barcelona
- Eleccions municipals L’aliança entre ERC i EUiA s’encalla pel lloc de Mercedes Vidal en la llista de Barcelona
- Kings League: partits, equips classificats i jugadors, en directe
- Conflicte a l’est Guerra Rússia - Ucraïna avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- Política d’emissions zero Acord amb Alemanya perquè aixequi el veto a la prohibició de motors de combustió el 2035
- Sense peatges Multats 61 vehicles pel nou límit de velocitat a l’AP-7
- Residus Troben roques fetes de plàstic en una remota illa de l’Atlàntic