Mundial 2022
Suport extra per al Marroc: set vols xàrter d’aficionats de Casablanca a Doha
Més de 2.000 aficionats marroquins aterraran a Qatar per veure en directe el partit més important de la història del país
La selecció del Marroc comptarà a Doha amb un suport extra, els més de 2.000 aficionats que en les pròximes hores agafaran un avió des de Casablanca fins a la capital de Qatar.
La FRMR, federació marroquina de futbol, ha disposat set vols xàrter amb sortida de Casablanca i destí Doha perquè els seguidors presenciïn en directe el partit de quarts de final entre Portugal i el Marroc a l’estadi d’Al-Thumama. Els bitllets es van esgotar en menys d’una hora.
Notícies relacionadesEn total, uns 2.000 seguidors donaran suport extra als ‘lleons de l’Atles’, que en el partit de vuitens davant Espanya ja van explicar amb un majoritari suport a les grades de l’estadi Education City de Doha.
El Marroc pot convertir-se aquest dissabte en la primera selecció africana que accedeix a les semifinals del Mundial. L’última selecció del continent que va jugar uns quarts de final va ser Ghana el 2010.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- CRÍTICA David Bisbal, nadales d’etiqueta i èxits ‘turbo’
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
- Estrena de cine ‘Zodiac Killer Project’: el mirall en què el ‘true crime’ s’hauria de mirar
- Segons la consellera de Drets Socials El Govern i les entitats socials han pogut reallotjar 120 de les 180 persones vulnerables que habitaven al B9
- Actor amb problemes Tylor Chase, l’exestrella infantil de Nickelodeon que ara viu al carrer
