COMENÇA LA NOVA TEMPORADA

Ferrari presenta l'F-1 del seu 70 aniversari

El nou monoplaça de Vettel i Raikkonen també mostra l'aleta de tauró de tots els cotxes 2017

 

  / FERRARI PRESS OFFICE

1
Es llegeix en minuts

L'escuderia italiana Ferrari ha presentat avui el monoplaça amb què el finlandès Kimi Raikkonen i l'alemany Sebastian Vettel competiran en el pròxim Mundial de F-1, l''SF 70 H', en honor al 70 aniversari de la casa del cavall rampant.

Es tracta d'un bòlid en el qual Ferrari posa totes les seves esperances de cara a la conquista del títol, després dels resultats del passat, en què va quedar tercera en la classificació de constructors i amb Vettel i Raikkonen en la quarta i sisena posició, respectivament.

L'híbrid 'SF 70 H' tindrà una cilindrada de 1.600 centímetres cúbics, un motor a 125.000 revolucions per minut i un pes de 728 quilos, inclosos el pilot i la càrrega d'aigua i combustible.

L''SF 70 H', que  L''SF 70 H', que té un motor de 1.600cc, recorda en el seu nom el primer Ferrari 125S, del 1947

Deu el seu nom al 70 aniversari de la mítica escuderia, fundada oficialment el 1947, quan, dels tallers de Maranello, va sortir el primer vehicle del fundador Enzo Ferrari, el '125S'.

MÉS COLOR VERMELL

Els constructors han explicat que el monoplaça es caracteritza, sobretot, per la seva càrrega aerodinàmica i la seva adherència mecànica.

Destaca una presència més gran del color vermell a la seva coberta, en niu d'abella i fibra de carboni, en què el blanc s'ha vist considerablement reduït, i únicament està present a l'aleró del darrere, adornat amb una bandera italiana.

Notícies relacionades

Entre les diferències entre el seu xassís i el de vehicles del passat, el nou presenta el morro allargat, l'aleró davanter amb forma de fletxa, una vistosa aleta de tauró sobre el capó del motor i apèndixs aerodinàmics davant de les preses d'aire dels flancs.

Els pneumàtics de l''SF 70 H', de Pirelli, són, com en la resta de competidors, més amples que en el passat, sis centímetres més en cada roda anterior i vuit centímetres en les del darrere, per conferir al vehicle més adherència i, per tant, més velocitat en els revolts.