FÓRMULA 1
Alonso puja al novè lloc per una sanció a Di Resta
El Toro Rosso del pilot escocès ha pesat dos quilos menys del que s'exigeix després de la qualificació de Silverstone i sortirà últim
Paul di Resta, amb el Force India, durant la sessió de qualificació. /
Fernando Alonso ha guanyat una posició a la graella de sortida del Gran Premi de la Gran Bretanya gràcies a la sanció imposada a Paul di Resta. El pilot asturià passarà de la desena a la novena posició, i a més passa a arrencar per la part neta de la pista, un petit consol després del fiasco de la qualificació.
Di Resta, que havia aconseguit el millor lloc a graella de la seva carrera, haurà de sortir des de l'última posició o, si prefereix canviar algun reglatge o component del seu monoplaça, des del garatge. El Force India del pilot escocès va donar a la bàscula dos quilos menys del pes mínim exigit (642 quilograms), de manera que tots els seus temps del dissabte han estat esborrats. L'australià Daniel Ricciardo, de Toro Rosso, hereta la cinquena plaça en la sortida d'aquest diumenge, que també per a ell suposa la millor posició de partida de la seva carrera.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- La gran oportunitat L’hora de Rashford
- partit trampa per als blancs El Reial Madrid aterra a Son Moix pensant en el Bayern
- Centre d’alt rendiment Bagà acollirà el futur CAR en altura de Catalunya
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA L’Espanyol obre la seva trilogia de sortides contra el poderós Betis
