MUNDIAL DE MOTOCICLISME
Bautista supera els 'magnífics' a Malàisia
El pilot d'Honda i Aleix Espargaró donen la sorpresa en el quart dia de test de la pretemporada a Sepang

Bautista, en els entrenaments de Kuala Lumpur. /
Cert, un segon més lent que el rècord establert fa dues setmanes per l'ara lesionat Marc Márquez (Honda, 1.59.533 minuts), que va fixar una nova marca en el traçat de Sepang (Malàisia), però l'espanyol Álvaro Bautista, conduint l'Honda privada de l'equip de l'italià Fausto Gresini, s'ha convertit avui en el principal protagonista del primer dia de la segona tanda d'entrenaments de la pretemporada de MotoGP, de la qual el campió de Cervera està absent després d'haver-se fracturat per dos llocs el peroné de la cama dreta la setmana passada.
Pol segueix creixent
Bautista, que ha parat el cronòmetre en 2.00.848 minuts, ha compartit protagonisme amb els germans Aleix i Pol Espargaró, que tot i no pilotar les millors Yamaha del pàdoc han demostrat que es poden convertir aquest mateix any en la sorpresa de la temporada. Aleix, que ja va brillar darrere dels quatre 'magnífics' (Márquez, Valentino Rossi, Jorge Lorenzo i Dani Pedrosa) en la primera cita hivernal, ha quedat avui a només 52 centèsimes de segon de 'Bati', amb una Yamaha FTR 'Open', que no és com les autèntiques MotoGP.
I enganxadet a ell hi ha el seu germà 'Polyccio', que amb una Yamaha una mica millor però sense ser tampoc les que condueixen Rossi i Lorenzo, ha quedat a 0.151 segons dels dos primers. Aquesta ha estat la primera línia de la graella virtual d'aquest quart dia de pretemporada.
Sense arriscar-se
Notícies relacionadesLa pista estava molt bruta i els pilots no s'han volgut arriscar gaire en aquest primer dia de test. Els tres 'magnífics' en lluita han preferit fer treball de camp i anar provant coses noves per forçar demà i demà passat.
El millor dels favorits ha estat Lorenzo (Yamaha), a 0.350 segons de Bautista, seguit de Pedrosa (Honda, a 0.312) i Rossi (Yamaha, a 0.501), que ha reconegut que estava molt content del seu entrenament.
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Compte enrere en el sector bancari El mercat augura que el BBVA es quedarà entre el 30% i el 50% en l’opa
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- Kim Kardashian desafia tots els límits: la seva nova i provocadora tanga amb pèl púbic encén les xarxes
- BOE Nous llocs de funcionaris a l’Administració: l’Estat n’incorpora 551 a Catalunya
- Cas Koldo Feijóo, després de l’«estupor» que Ábalos continuï de diputat: «Seguim sorpresos que no hi hagi ningú que retiri la confiança d’una vegada al Govern»
- Empreses Nestlé anuncia l’eliminació de 16.000 llocs de treball a les seves fàbriques de tot el món
- El Govern es desvincula per complet d’Ábalos