Festa Major de Sant Vicenç
Sound Park Festival: el primer festival de música electrònica de Mollet
L’esdeveniment se celebrarà el 28 de gener al parc de les Pruneres de 12 a 21h

L’Ajuntament de Mollet (Vallès Oriental) ha presentat el Sound Park Festival, el primer festival de música electrònica que se celebrarà a la ciutat el 28 de gener en el marc de la Festa Major de Sant Vicenç.
El cartell està format per artistes locals i de la comarca: Dj Chekeré, TWRS!, EDMA, Sin Bragas, Goliath Soul i Victor Rues, aquest últim, a més, sent l’impulsor de la iniciativa. L’esdeveniment se celebrarà al parc de les Pruneres de 12 a 21h i comptarà amb servei de barra de la mà de La Cultural.
Notícies relacionades«El Sound Park Festival dona més transcendència a la Festa Major d’Hivern, una festa enfocada als actes de cultura popular al carrer [...] És un Festival per gaudir d’un dia a l’aire lliure amb tota la família», ha remarcat la regidora de Joventut, Encarna Ortiz Jurado.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
-
Ofert per
- Complex d’oci i esport Paella gratis i rumba en directe en la inauguració del nou ‘wakepark’ de Castelldefels
- Hongria Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»
- Calçat Una podòloga, contundent respecte a portar crocs a l’estiu: «L’ideal és que no les utilitzis»
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La moda del te 'matcha': quina és la diferència amb el cafè?
- Dennis Lehane: "Ara la gent prefereix el relatabans que la veritat"
- Un altre menú d’etapes frustrants i llampecs emocionals