En clau local
El pròxim 30 de novembre es presentarà el llibre ‘Mollet, cronistes, papers i lletres’
La presentació s’ha fet coincidir amb la celebració del 35 aniversari de la revista Notes i del Servei de Català de Mollet

L’Ajuntament de Mollet (Vallès Oriental), a través del Centre d’Estudis Molletans (CEM), presentarà dimecres que ve, 30 de novembre, el 14è volum de la Col·lecció Vicenç Plantada. La presentació s’ha fet coincidir amb la celebració del 35 aniversari de la revista Notes i del Servei de Català de Mollet.
A través de 15 articles, se’ns proposa un veritable viatge per la història del coneixement i la producció literària de Mollet del Vallès amb una ingent quantitat d’informació inèdita i plena de curiositats relatives a la ciutat.
Notícies relacionadesEntre d’altres, sempre en clau molletana, el volum recull quins són els primers documents, imatges i llibres; com funcionen els nostres arxius i quins són els seus fons; quins van ser els primers estudiosos que es van interessar per Mollet; què han aportat i què ens queda per saber. També inclou un inventari de la producció literària molletana i aprofundeix en l’obra d’alguns dels nostres literats més rellevants.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez
- Gens i ADN Gossos perillosos: un estudi demostra que l’agressivitat no ve determinada per la raça
- Diplomàcia La Xina i els Estats Units arriben a Madrid a un acord marc sobre la venda de TikTok