Mesures contra la inflació
Mollet aprova la reducció temporal del 30% del preu de l’autobús urbà
El preu de la T-10 costarà 5,9 euros i l’abonament per a estudiants i persones grans es reduirà a 2,95 euros
L’Ajuntament de Mollet del Vallès (Vallès Oriental) ha aprovat la reducció del 30% del preu de la targeta multiviatge i dels bitllets bonificats (T-Gent gran i T-Jove) de l’autobús urbà des de l’1 de setembre fins al 31 de desembre del 2022. Així, el preu T-10 Mollet costarà 5,90 euros i la T-Jove i la T-Gent gran, 2,95 euros.
La mesura, voluntària per als Ajuntaments que s’hi vulguin acollir, deriva del decret del Govern espanyol que pren mesures per respondre a les conseqüències econòmiques i socials de la guerra d’Ucraïna i fer front a les situacions de vulnerabilitat social i econòmica.
Notícies relacionadesAixí doncs, tots els títols adquirits a partir de l’1 de setembre caducaran el 15 de gener del 2023. A més, els títols adquirits durant el 2022 sense estrenar es podran intercanviar per títols el 2023. Si són rebaixats, s’haurà d’abonar la diferència. Si hi ha augment de tarifes, també. Així mateix, no es faran devolucions per títols utilitzats parcialment tant si és abans de l’1 de setembre del 2022 com posteriorment.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- Aquesta nit A TV3 El resum de Quim Masferrer
- Tres experimentats muntanyencs moren per una allau a Panticosa
- ENTREVISTA Joan Estévez, mercenari espanyol a Ucraïna: «Cobrava 3.500 euros; vaig matar almenys vuit russos»
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Ara tinc la pressió de ser algú important"
- ELECCIONS Joan Tardà aposta per un front d’esquerres per a les eleccions generals: «Intentaré convèncer la direcció d’ERC»
- Torn d’ofici Catalunya reforça la justícia gratuïta amb sis milions d’euros més cada any
- Cost de la vida La inflació baixa una dècima al desembre i tanca l’any 2025 en un 2,7%
- Il·legals, segons el Dret Internacional Consum exigeix a set multinacionals que retirin la seva oferta d’allotjament vacacional en territoris ocupats per Israel
- Andá p’allá, bobo Laporta, Yuste, Sala i Martín i Oliver són innocents...mentre no es demostri el contrari
