Reformes
Renfe invertirà quatre milions d’euros en la millora de l’estació de Mollet-Sant Fost
El termini d’execució serà de 16 mesos una vegada s’hagin iniciat les actuacions sobre el terreny

Renfe invertirà més de 4 milions d’euros en les obres de millora de l’accessibilitat a l’estació de Mollet-Sant Fost (Vallès Oriental), en el marc del pla de la companyia per a la xarxa de Rodalies de la província de Barcelona. En concret, Renfe ha adjudicat les obres de millora d’aquesta estació per un import de 4.056.291,91 euros a la unió temporal d’empreses (UTE) Benjumea & M I J Grúas.
El termini d’execució serà de 16 mesos una vegada s’hagin iniciat les actuacions sobre el terreny. Inicialment el projecte estava adjudicat a l’empresa Comsa, però la seva retirada de manera unilateral va obligar a fer un nou estudi per a aquesta estació vallesana.
La nova adjudicació inclou la renovació i modernització de l’edifici de viatgers. Aquesta millora s’afegeix a les que ja estaven previstes, com és la construcció d’un pas inferior amb ascensors a les dues andanes, la prolongació d’aquests fins als 200 metres o la substitució de la il·luminació existent.
Recentment han finalitzat les actuacions d’adequació, prolongació i repavimentat de l’andana principal, que han comptat amb un pressupost de 500.000 euros. Totes aquestes actuacions permetran adequar les instal·lacions a les necessitats dels més de 10.000 viatgers que diàriament (abans de la Covid-19) utilitzaven aquesta estació.
Pla de Rodalies
Les millores de l’estació Mollet-Sant Fost formen part de les actuacions del Pla de Rodalies de Catalunya 2020-2030.
Notícies relacionadesDes de Renfe xifren en prop de 100 milions d’euros les actuacions centrades en la millora de l’accessibilitat i altres tasques de modernització de 39 estacions de la xarxa de Rodalies de Barcelona.
Més notícies de Mollet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats