EN QUALSEVOL MOMENT I LLOC

El mirall que permet provar el maquillatge de forma virtual

  • Amb Modiface podem testar el resultat dels productes de maquillatge i coloració dels cabells de @lorealparis a la web de @elcorteingles 

  • Només cal prémer en la imatge del producte que porta el rètol «Descobreix com et queda», pujar una foto o utilitzar la càmera del dispositiu

GENTE MODIFACE  MARTINA MODI FACE

GENTE MODIFACE MARTINA MODI FACE / instagram

2
Es llegeix en minuts
Mireya Roca
Mireya Roca

Periodista

ver +

El Corte Inglés llança a la seva web i app el mirall virtual Modiface perquè puguem testar ‘online’ els productes de maquillatge i coloració dels cabells de les marques del grup L’Oréal sense haver d’aplicar-los a la pell. 

Es tracta d’una eina digital exclusiva de L’Oréal que ja és operativa per saber com quedaran al nostre propi cos infinitat de productes de les seves firmes. A la web de L’Oréal Paris (www.loreal-paris.es), ja hi ha l’opció ‘Prova-ho en directe’ disponible per a tots els productes de maquillatge.  

Tot això s’aconsegueix a través d’un dispositiu, en qualsevol moment i lloc, sense haver de fer-ho a la teva pròpia pell. I és que únicament cal prémer en la imatge del producte que porta el rètol «Descobreix com et queda», pujar una foto o utilitzar la càmera del dispositiu. 

Amb Modiface, els usuaris podran provar una gran selecció de productes: bases de maquillatge, colorets, pintallavis, barres, màscares de pestanyes, llapis d’ulls, ombres d’ulls... Així es pot comprovar si ens afavoreix o no, abans d’incloure’l al carro de compra.

La singularitat d’aquesta tecnologia resideix en els seus resultats realistes i en un calibratge de les ombres per intel·ligència artificial i la simulació de cada to es realitza de forma automàtica partint de la informació proporcionada per les marques del maquillatge de L’Oréal (Lancôme, YSL Beauté, Armani, Urban Decay L’Oréal Paris, Maybelline NY, i NYX Professional Makeup).

«El funcionament és molt senzill, simplement cal entrar a la web o en l’app d’El Corte Inglés, elegir el producte i pujar una foto o connectar la càmera del dispositiu per comprovar com queda el producte al rostre sense haver d’utilitzar-lo a la mateixa pell. Amb aquest emprovador ‘online’ realista el client podrà visualitzar sobre la seva pell, llavis o ulls l’efecte de cada producte», afirma Ana Alberola, responsable de perfumeria i cosmètica d’El Corte Inglés.

Notícies relacionades

«Es tracta d’una eina que genera fidelitat per part del consumidor, perquè multiplica per quatre el temps que es manté a la web o en l’app i les compres es dupliquen», detalla Guillaume Sonolet, ‘chief marketing officer’ de L’Oréal Espanya i responsable dels projectes de digitalització de la companyia.

Per tot això, els serveis de prova virtual han contribuït a l’ascens de l’‘e-commerce’ (comerç electrònic) de productes de bellesa a Espanya. Segons Stanpa, la patronal del sector, el canal ‘online’ va créixer un 54% al nostre país. Una dada que corrobora Sonolet: «La principal palanca de creixement del sector de la cosmètica ha sigut l’‘e-commerce’.