Educació i estudis
A l’agost, platja i més de 100 formacions tecnològiques
Barcelona Activa, a través del Cibernàrium, ofereix un centenar d'activitats de l’àmbit tecnològic gratuïtes i en línia al mes d’agost, basades en l’autoaprenentatge i adaptades al ritme de cada persona usuària. També s’ofereixen classes magistrals enregistrades i una nova edició del casal CodiCrack, per a nens de 9 a 11 anys, que estarà actiu la primera setmana de setembre
Seu de Cibernàrium a Barcelona /
Entre les formacions d’autoaprenentatge destaquen més de 60 cursos en línia, d’una durada màxima de 16 hores, vinculats a àrees especialitzades com ara ciberseguretat, gestió de dades, creació web, fabricació digital, màrqueting digital, programació o xarxes socials, entre altres. Enguany s’ha inclòs com a novetat un curs de creació de xatbots amb ChatGPT i Dialogflow, i un altre de centrat en l’ús de la tecnologia en la presa de decisions i l’anàlisi de dades.
L’oferta formativa del Cibernàrium també inclou 47 classes magistrals i trobades amb persones expertes en l’ecosistema tecnològic gravades i disponibles al web. Les temàtiques inclouen entorns diversos i vinculats a àrees d’alta demanda.
Atraure vocacions entre la població més jove
Notícies relacionadesDe l’1 al 5 de setembre, s’ofereix una nova convocatòria del casal Codicrack, basat en tallers formatius per formar joves d’entre 9 i 11 anys en competències digitals. El contingut dels casals, desenvolupat en col·laboració amb la Fundació Politècnica de Catalunya, inclou aspectes com la navegació segura, la protecció de dades o la creativitat tecnològica.
Més de 60 nens i nenes ja han participat en les edicions anteriors d’aquests casals oferts al Cibernàrium Nou Barris.
- Espanya arrasa Islàndia i obté el bitllet per al Mundial
- Cine El cinema independent arrela a l'Ebre amb la segona edició de L'Ametlla Film Fest, del 12 al 14 de juny
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Prevost a Barcelona Lleó XIV assegura a l’església de Sant Agustí del Raval que mai va pensar a ser Papa
- Mostra cultural El Cruïlla redobla la seva aposta per ser «molt més que un festival de música»