Ajuntament
Més de 5.000 places noves per aprendre català a Barcelona
El reforç permanent al Consorci per a la Normalització Lingüística pactat amb la Generalitat es concretarà en 23 nous professionals de cara al curs 2026-2027 per a l'ensenyament del català per a adults
Assistents a una activitat del Centre de Normalització Lingüística de Barcelona /
L’acord amb la Generalitat de Catalunya preveu la incorporació de 23 nous professionals al Centre de Normalització Lingüística de Barcelona a partir del curs vinent.
Notícies relacionadesEl reforç suposa un augment de l’aportació pressupostària de l’Ajuntament, que passa de l’1,9 milions actuals a un mínim de 3,1 milions d’euros anuals. Aquesta quantitat quedarà fixada com a aportació ordinària i passa a formar part del finançament estructural del Consorci per a la Normalització Lingüística.
Amb el reforç, s’assoleix una nova fita en l’oferta de places per a cursos de català per a persones adultes a Barcelona. Aquesta és una de les mesures del consistori per impulsar el català.
Acord entre Ajuntament i Generalitat per al reforç del Consorci per a la Normalització Lingüística /
- Psicologia Carles Marcos, expert en psicologia esportiva, sobre Florentino Pérez: "Té un perfil narcisista en què la paraula no és un pont per transmetre informació, sinó un mirall per reflectir la seva pròpia imatge"
- Cita a Madrid El Govern i la Generalitat tancaran acords sobre infraestructures, acció exterior i català en la bilateral de dimecres
- Actualitat blaugrana Hansi Flick oficialitza la renovació amb el Barça fins al 2028
- Llei trans Marina Echebarria, catedràtica de Dret i activista LGTBI: «Les dones transsexuals no som un perill per a la resta»
- 'Outdoor' Els entrenadors coincideixen: "Caminar 1 hora 7 dies a la setmana amb un ritme de passeig d’avi són 75.000 calories a l’any"