
La sol·licitud pot tramitar-se al Registre de subscriptors al Servei de Notificació Electrònica de lAjuntament de Barcelona. /
La notificació electrònica és una forma de comunicació en línia que agilitza els tràmits i les gestions que es fan amb l’Ajuntament i en redueix l’impacte mediambiental. És obligatòria per a empreses i entitats jurídiques i voluntària per a persones físiques, que poden sol·licitar fàcilment deixar de rebre notificacions en paper i rebre-les per via telemàtica.
La sol·licitud es pot tramitar al Registre de Subscriptors al Servei de Notificació Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. Cada cop que hi hagi una notificació nova, la persona usuària rebrà un avís per correu electrònic o SMS amb un enllaç per poder consultar-la des d’una plataforma digital.
Avantatges de la notificació electrònica
Més disponibilitat: la persona usuària rebrà les notificacions de manera immediata i hi tindrà accés des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta, a qualsevol hora i en qualsevol lloc.
Més seguretat: es minimitza la probabilitat d’error o pèrdua de la notificació en paper. També queda assegurada la privacitat en la relació amb l’Ajuntament.
Més sostenibilitat: la reducció de paper representa un estalvi econòmic i redueix l’impacte mediambiental.
- Crònica rosa L’amor sí que té edat
- El banc català confirma que hi ha "sobre la taula" una fusió alternativa
- El Consell «sabia perfectament» que el Poio s’havia desbordat 3 hores abans de l’SMS
- Lapsus temporals Això significa no recordar paraules o confondre el nom de les persones
- Moda El ressorgiment de Pepe Jeans
- ASSUMPTES PROPIS Alizée Delpierre, sociòloga: "Els ultrarics volen ser atesos sense límits"
- PREGUNTES El temps de les il·lusions
- CICLISME Van der Poel guanya a Pogacar una Milà-Sanremo de llegenda
- La mort d’un mite de la boxa Foreman, el malvat convertit en l’afable avi d’Amèrica
- NATIONS LEAGUE Espanya confia en "la caldera" de Mestalla per prolongar la ratxa