
La campanya municipal Testiu molt proposa més de mil activitats destiu per a nens i joves. /
Ja s’ha publicat l’oferta d’activitats per a la campanya de vacances 'T’estiu molt', que enguany posa a disposició de les famílies 360.200 places i 1.087 activitats d’estiu per a infants i joves d’entre 1 i 17 anys empadronats a Barcelona. Les inscripcions i la tramitació de les beques començaran el 2 d’abril.
Entre les més de mil activitats de la campanya municipal 'T’estiu molt' que es programaran entre el 22 de juny i el 6 de setembre hi ha bressols d’estiu, campaments, colònies, estades culturals fora de Catalunya, rutes, casals esportius, el Campus Olímpia, tallers d’arts escèniques, cursos d’anglès o activitats en família.
La programació es durà a terme amb 270 entitats que han passat un procés de certificació per garantir que es compleixen els requisits, per exemple, per oferir una oferta àmplia, una relació adequada entre la qualitat i el preu i una ràtio adient de monitors/ores.
Notícies relacionadesA més, la campanya de vacances d’estiu facilita l’accés a les activitats a tots els infants i adolescents de la ciutat gràcies als 5,1 milions d’euros que es destinen a beques per a les famílies que, per motius econòmics o personals, necessiten una atenció especial per accedir a les activitats.
Les obres previstes per a l’execució del pla Clima Escola en 24 centres no afectaran el desenvolupament de les activitats d’estiu.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»