Joventut
Itineraris acadèmics amb In-forma’t
Del 23 de gener al 10 de març del 2023 torna aquest esdeveniment, amb seixanta activitats gratuïtes i el propòsit de donar a conèixer les opcions formatives per ajudar els i les joves a fer realitat els seus objectius acadèmics i professionals

Del 23 de gener al 10 de març del 2023 torna In-forma’t, amb seixanta activitats gratuïtes i el propòsit de donar a conèixer les opcions formatives per ajudar els i les joves a fer realitat els seus objectius acadèmics i professionals.
La quinzena edició d’In-forma’t oferirà nombroses novetats, amb quatre blocs adaptats als i les joves, amb els quals es preguntaran «¿Qui soc i què m’agrada?», «¿Quins camins puc escollir?», «¿Quina oferta hi ha?» i «¿És com m’ho imagino?».
El primer eix els ajudarà a definir els seus interessos, les seves motivacions i les seves aptituds a través de tallers i dinàmiques d’autoconeixement i descobriment del perfil acadèmic i professional. El segon bloc aprofundeix en els itineraris acadèmics, amb xerrades sobre les diferents vies d’accés i els requisits per arribar als objectius acadèmics. L’eix sobre l’oferta aborda la formació reglada i no reglada amb xerrades a càrrec de personal docent per donar a conèixer els diferents estudis que es poden escollir. I l’últim bloc permet als joves trobar-se amb estudiants i professionals per descobrir les opcions formatives a través dels seus iguals amb una mirada pròxima, així com visitar empreses i entitats per resoldre dubtes. Per assistir a les activitats cal inscriure’s a la web barcelona.cat/informat.
Notícies relacionadesIn-forma’t és una campanya del Departament de Juventut liderada pel Centre d’Assessorament Acadèmic per a Joves (CAAJ) i els serveis infoJOVE de Barcelona, dos serveis juvenils que ofereixen durant tot l’any atenció experta i comprensible.
A més, a la quinzena edició col·laboren en la campanya el Consorci d’Educació de Barcelona (CEB), la Fundació BCN Formació Professional, el Convent de Barcelona Activa, el Servei per a Adolescents i Famílies (SAIF) –format pels punts Aquí t’escoltem i el Centre per a Famílies amb Adolescents–, i universitats i centres educatius de Barcelona.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’
- Negociació PSOE-Junts El Consell de la UE tornarà a debatre sobre l’oficialitat del català el 27 de maig