Bicicleta a les ciutats
Mataró i Sant Cugat premiats per impulsar l’ús diari de la bicicleta
El III Encuentro de la Bicicleta Urbana reconeix la tasca de les administracions públiques en dues categories
Barcelona, Sant Cugat i Mataró han sigut premiats per impulsar l’ús quotidià de la bicicleta.
Set ciutats espanyoles van erigir-se, dijous a la nit, com a guanyadores dels premis Bikefriendly en una gala que es va celebrar a Sevilla, en el marc de la III Encuentro de la Bicicleta Urbana.
Els guardons estan impulsats conjuntament per la Red de Ciudades por la Bicicleta (RCxB), presidida actualment per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), i la consultora Bikefriendly Group, especialitzada en cicloturisme i mobilitat activa.
Se celebren cada dos anys i tenen per objectiu reconèixer els esforços de les administracions que impulsen projectes, iniciatives o accions destinats a fomentar l’ús d’aquest transport. Vuit categories
impulsen projectesaccions destinats a fomentar l’ús d’aquest transport. Vuit categoriesEn aquesta tercera edició, es van entregar premis entorn de vuit categories: lideratge institucional, infraestructura ciclista d’àmbit urbà, infraestructura ciclista d’àmbit interurbà, infraestructura d’aparcament, educació, promoció, innovació i acceleració.
L’Ajuntament de Barcelona va guanyar el premi en lideratge i compromís institucional, per l’increment i la millora d’infraestructures, serveis, comunicació i gestió de dades per a la mobilitat amb bicicleta. L’Ajuntament de Mataró, el d’infraestructura ciclista d’àmbit urbà, pel seu projecte ‘Anell ciclista de Mataró’.
Notícies relacionadesFinalment, l’Ajuntament de Sant Cugat va rebre el guardó per infraestructura ciclista d’àmbit urbà, pels seus projectes per connectar el municipi amb els seus nuclis rellevants limítrofs.
Llegeix totes les notícies de Mataró a EL PERIÓDICO Mataró. Llegeix totes les notícies de Sant Cugat del Vallès a EL PERIÓDICO Sant Cugat
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Esports de neu Bitllets de Rodalies Renfe i Ferrocarrils de la Generalitat per anar a diferents estacions d'esquí de Catalunya amb forfet inclòs: com adquirir-los
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
