Cultura
Cinesa deixarà d’operar als cines de Mataró Parc a partir del novembre
Kinépolis es farà càrrec de les 12 sales i prop de 3.000 butaques del centre comercial mataroní

Cinesa deixarà d’operar el 3 de novembre els cines del Mataró Parc (Maresme) després de més de dues dècades operant al centre comercial mataroní. La falta d’acord per allargar el contracte d’arrendament amb els propietaris del local ha portat Cinesa a prendre aquesta decisió.
Les regnes les prendrà Kinépolis, que es farà càrrec de les 12 sales que té el centre comercial i les prop de 3.000 butaques. En un comunicat, Cinesa ha assegurat que manté el «compromís» amb els treballadors perquè puguin continuar treballant al recinte amb la nova empresa. En el seu defecte, els oferiran traslladar-se a un cine de la companyia, tot i que també afirmen que estaran atents a «noves oportunitats de creixement» a la zona.
Notícies relacionadesA partir de novembre, Kinépolis assegura que vol introduir els seus «conceptes ‘premium’», com per exemple la projecció làser, els seients ‘premium’ i el concepte ‘megacandy’, als dos cines. Amb el de Mataró Parc el nombre de cines de l’empresa ascendeix fins als deu a Espanya, amb 157 sales i prop de 38.000 localitats.
Llegeix totes les notícies de Mataró a EL PERIÓDICO Mataró
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- Apunts polítics de la setmana Els incendis, i els tuits, van arrabassar a Vox l’agenda política
- "Ho han deixat cremar tot"
- Contundent i crític
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"
- Lamine imposa entre el tumult
- El fill de l’oligarca rus del clan de la Costa Brava nega ser el seu testaferro
- Un partit de 42 minuts