Delinqüència
Presó per a un home acusat de dos robatoris violents als carrers de Mataró
El presumpte agressor va assaltar dues persones de 60 i 64 anys al carrer per sostreure’ls objectes de valor

Un jutge ha enviat a presó preventiva un home de 37 anys detingut pels Mossos d’Esquadra el 31 de juliol passat a Mataró (Maresme), acusat d’assaltar i agredir dues persones de 60 i 64 anys al carrer per sostreure’ls objectes de valor.
Els fets es van produir el mateix dia de la detenció, quan, entorn de les 18.30 hores, es van portar a terme en un curt lapse de temps dos robatoris amb violència amb el mateix ‘modus operandi’ en diferents carrers de Mataró, segons va informar la policia catalana.
Una de les víctimes dels robatoris va resultar ferida de caràcter lleu, mentre que l’altra va haver de ser traslladada a l’Hospital de Mataró després de ser atesa pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
La policia autonòmica va muntar un dispositiu per localitzar i detenir el lladre, que en el moment del seu arrest portava la roba tacada de sang.
El detingut, acusat de dos delictes de robatori amb violència i de lesions, va entrar a la presó després de passar el 3 d’agost passat a disposició del Jutjat d’Instrucció número 2 de Mataró.
Llegeix totes les notícies de Mataró a EL PERIÓDICO Mataró
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran