A Rocafonda, el Palau i Cerdanyola
Mataró contracta 20 persones en situació d’atur per fer obres i serveis d’interès públic
Els contractes estan subvencionats pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i han començat l’1 d’abril

L’Ajuntament de Mataró (Maresme) ha contractat 20 persones en situació d’atur per fer obres i serveis d’interès públic als barris de Rocafonda, el Palau i Cerdanyola.
La contractació de les 20 persones està encarada a la realització de treballs d’interès públic i caràcter social, en el marc del Programa Treball als Barris. Aquest programa està subvencionat pel Ministeri de Treball i Economia Social a través del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC).
El Programa Treball als Barris facilita la millora de l’ocupabilitat de persones amb dificultats d’accedir al mercat de treball o allunyades d’aquest per dificultats d’accés, procurant-los competències professionals mitjançant experiència laboral, havent fet diversos projectes de millora dels barris de Rocafonda, el Palau i Cerdanyola. Aquestes persones beneficiàries del programa havien de trobar-se en situació d’atur i no podien estar cobrant la prestació contributiva.
Notícies relacionadesLes persones contractades, a més, rebran acompanyament i seguiment de l’equip tècnic del Servei d’Ocupació de Mataró amb la realització de tutories individuals, per treballar l’itinerari i l’objectiu professional de la persona, de cara al posterior accés al mercat laboral.
Més notícies de Mataró en l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Pacte amb Junts Sánchez buscarà erosionar la resistència d’Alemanya a l’oficialitat del català a la UE en una trobada amb Merz
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar