Després de ser expulsat del local
Detingut un jove després d’amenaçar d’encastar el seu cotxe a la discoteca Cocoa de Mataró
La Policia Local va deixar el jove en llibertat al no haver ocasionat danys ni lesions
L’arrestat va donar positiu en el test d’alcoholèmia

Discoteca Cocoa al polígon industrial Pla d’en Boet de Mataró. /
La Policia Local de Mataró (Maresme) va detenir diumenge 14 de novembre a la matinada un jove de 20 anys i veí del Vallès Oriental després d’amenaçar amb encastar el seu cotxe a la porta de la discoteca Cocoa Mataró. Segons relaten fonts del cos policial, el jove estava de festa dins del local, però en va ser expulsat i, després d’això, va amenaçar que encastaria el seu cotxe contra el club. De les paraules va passar a fingir els fets. Efectivament, va pujar al seu vehicle, el va encarar a l’entrada de la discoteca i va accelerar, però va frenar abans d’arribar a impactar amb cap persona ni objecte.
Tot i que durant les últimes hores havia corregut el rumor que havia arribat a impactar contra l’entrada de Cocoa, fonts policials asseguren que «l’acció d’encastar no es va produir», tot i que això no suposa que no hi hagués hagut risc real ni que no sigui una acció punible, motiu pel qual va ser detingut. «Si ho hagués volgut, hauria pogut encastar el cotxe. La vorera no té ni vorada», apunten les mateixes fonts.
En diversos vídeos difosos a les xarxes socials per BCN Legends, es veu el jove fent marxa enrere amb el cotxe després d’estar a prop de la porta del recinte i com seguidament una desena de persones s’abalancen contra el vehicle, li claven cops i fins i tot arriben a obrir algunes portes a la recerca del conductor. Per la seva banda, segons ha pogut saber aquest diari, el jove no ha denunciat aquests cops.
Notícies relacionadesDesprés de ser detingut, la Policia Local va deixar el jove en llibertat al no haver ocasionat danys ni lesions. L’arrestat també va donar positiu en el test d’alcoholèmia.
#Mataró :Un joven es expulsado de la discoteca cocoa, e intenta atropellar a los guardias de la discoteca. pic.twitter.com/tkDwZ4BH0d
— BCN LEGENDS (@bcnlegends) 13 de noviembre de 2021
Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid