11 persones detingudes
Desmantellades 1.683 plantes de marihuana al Maresme
La investigació es va iniciar arran d’una denúncia anònima a través del portal de la Policia Nacional

La Policia Nacional ha desmantellat 1.683 plantes de marihuana en tres vivendes unifamiliars del Maresme –dues a Cabrils i una a Argentona– i una nau industrial a Mataró, ha detingut 11 persones i n’investiga set més.
La investigació es va iniciar arran d’una denúncia anònima a través del portal de la Policia Nacional i la informació va permetre identificar membres d’un presumpte grup criminal –format per més d’una dotzena de persones– dedicat al cultiu intensiu de marihuana.
Notícies relacionadesEn els registres practicats es van requisar 1.683 plantes de marihuana, 28,80 quilos de cabdells, nombrosa maquinària destinada a optimitzar al màxim les plantacions –valorada en més de 600.000 euros–, armes d’aire comprimit i de fogueig, una espasa, 10.500 euros en efectiu i sis vehicles.
Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran
- Jornades de la fundació Puigdemont reivindica la solidesa de Junts davant l’«èxit a curt termini» d’Aliança Catalana
- ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Laporta presumeix de recuperació econòmica: «Qui no ho vegi és perquè no hi ha més cec que el que no vulgui veure»
- ¿Nova tendència? Les subhastes de maletes perdudes en aeroports s’estenen per Europa: «El preu de sortida són vuit euros»