Repte metropolità

Mataró i Terrassa sumen forces per exigir formar part de zona tarifària 2

Es tracta d’una reivindicació històrica que fins ara ha comptat amb el rebuig de la Generalitat

1
Es llegeix en minuts

Els ajuntaments de Mataró i Terrassa han sumat forces per exigir una reforma de la zona tarifària de transport públic i que s’inclogui els dos municipis a la zona dos, una històrica reivindicació que fins ara ha comptat amb el rebuig de la Generalitat.

Segons un comunicat del consistori de Mataró, l’alcalde, David Bote, i el seu homòleg a Terrassa, Jordi Ballart, es van reunir dimarts passat, 15 de desembre, per compartir experiències i idees sobre la gestió municipal en un context marcat per la pandèmia de Covid-19.

Durant la trobada, van acordar tornar a demanar la reforma del sistema tarifari de transport, una proposta que la Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha desatès en els últims mesos, en els quals ha demanat als municipis afectats que esperin fins a l’arribada de la T-Mobilitat, que hauria de començar a implementar-se a principis de l’any que ve.

Notícies relacionades

Els dos alcaldes també van abordar el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona (PEMB), així com temes que preocupen els dos municipis, especialment infraestructures, mobilitat, aigua, residus, emergència ambiental, indústria, ocupació i vivenda.

Més notícies de Mataró i Terrassa en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA