INICIATIVA CULTURAL
Les biblioteques de Mataró amplien l'oferta d'estiu amb més de 30 activitats especials
Les biblioteques Pompeu Fabra i Antoni Comas augmenten la seva programació amb hores de contes, presentacions literàries, espectacles de petit format i concerts
69ab249d-c885-420a-ba20-25e20d860e78
Durant els mesos de juliol, agost i setembre els jardins de les biblioteques s’ompliran de música, teatre i literatura a través del cicle “Empedrat de contes” dirigit al públic familiar i “Capvespres als Jardinets”, per al públic adult.
L’“Empedrat de contes” proposa espectacles de petit format de música, titelles i teatre dirigits als petits de la casa als jardins de les dues biblioteques. En aquesta 9a edició s’han programat un total de 25 hores del conte especial.
Les cites seran els dimarts a les 18 hores a la biblioteca Pompeu Fabra, mentre que a la biblioteca Antoni Comas serà els dimecres a les 19 hores, els mesos de juliol i agost, i el mateix dia però a les 18 hores durant el mes de setembre.
Dins d’aquesta programació s’oferiran sessions de l’hora del conte en anglès i sessions en llengua de signes. En una de les sessions se celebrarà el centenari del naixement del poeta Joan Brossa.
El cicle “Capvespres als Jardinets”, en la seva setena edició, ofereix una programació dirigida a un públic adultd’espectacles íntims, de petit format, de música i literatura en un entorn relaxat i acollidor, com és el cas dels jardins de la biblioteca Pompeu Fabra.
Notícies relacionadesEl cicle es realitzarà els dijous a la nit del mes de juliol i setembre amb espectacles literaris com “Vespre negre”, “Poetesses del Maresme” i “Poemjazz”, i el concert “Viatge d’un cant de la vida”, a càrrec de Marina Salmon.
Més notícies de Mataró
- SECTOR IMMOBILIARI Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 vivendes de lloguer a Espanya per 5.000 milions d’euros
- València Antonio Tejero, ingressat en estat greu en un hospital de València
- Assetjament escolar Els Mossos investiguen el suïcidi d’un menor a Lleida que va denunciar ‘bullying’
- Fons i promotores preparen la venda de més de 30.000 habitatges de lloguer
- Inditex intercanvia terrenys amb Alcampo per fer la nova seu a Sant Adrià
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL CLÀSSIC DE DIUMENGE Lamine Yamal es destapa per anar al Bernabéu
- Infància Elena Codina, pediatra: «Els nens poden passar 8 hores al dia a l'escola sense cap legislació que els protegeixi a nivell ambiental»
- MACROECONOMIA Hisenda planteja que el repartiment d’ingressos derivats de l’IRPF i de l’IVA arribin «alhora» a autonomies i l’Estat
- Obituari Mor als 81 anys Anna Balletbò, exdirigent del PSC
