Neteja urbana

Els ciutadans de Mataró denuncien la brutícia a tarvés del mòbil

El consistori posa en marxa una app sobre incidències relacionades amb les escombraries

matar-servei-neteja

matar-servei-neteja

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L'Ajuntament de Mataró incideix a mostrar una imatge de la ciutat més neta i per això demana la col·laboració de la ciutadania. El govern local ha posat en marxa una aplicació per a dispositius mòbils que permet als ciutadans comunicar qualsevol incidència que detectin al carrer sobre la neteja i la recollida de les escombraries.

La app MataróNeta és de descàrrega gratuïta i està disponible per als sistemes operatius iOS i Android. L'aplicació permet comunicar una incidència precisant la seva localització en el plànol i adjuntant una fotografia presa des del lloc on s'ha localitzat el problema. Una vegada enviat, l'avís arriba a una brigada d'intervenció ràpida, que actua per resoldre la incidència.

El ciutadà pot sol·licitar rebre un missatge en el seu mòbil sobre la resolució del problema que ha notificat i també pot consultar l'estat de totes les seves incidències des del menú Històric. Per últim, des del menú Estadístiques es pot veure el llistat de les incidències que estan pendents i en curs en cada sector del municipi, introduint-hi el codi postal.

Notícies relacionades

Amb aquesta app, el consistori amplia el pla d'acció per millorar l'estat de neteja i la recollida de residus de la ciutat. Dins d'aquest projecte, l'Ajuntament ja va introduir l'any passat millores en el servei pel que fa a la neteja dels polígons, de les platges i la recollida de les escombraries orgàniques; va posar en marxa campanyes informatives sobre la recollida dels trastos vells i les obligacions de tenir gos; ha reforçat el servei d'inspecció i control de qualitat del contracte; ha contractat agents de proximitat i ha millorat la formació dels operaris.

Més notícies de Mataró