Torna la Shopping Night 08760 a Martorell
La jornada nocturna d’oci i comerç es va estrenar l’any passat, en substitució de la fira medieval
La mostra ‘08760 PostArt’ de Martorell reivindica la dona com a creadora artística
Per segon any consecutiu, la Shopping Night 08760 combinarà oferta comercial i d’oci per als veïns de Martorell. Impulsada per l’associació comercial Nou Martorell, la jornada es desenvoluparà durant el vespre, nit i matinada d’aquest dissabte, 1 de juliol. La festa del comerç i de l’oci anirà de les 7 de la tarda a les 2 de la matinada, a la rambla de les Bòbiles.
Qui hi acudeixi podrà comprar en les més de cinquanta parades de comerç local i artesania. Però també podrà disfrutar d’atraccions audiovisuals, oferta gastronòmica i música.
La cita serveix «per promocionar el comerç local i per dotar Martorell d’una fira que inclogui unes quantes activitats», ha explicat el dinamitzador de l’associació, Lluís Gutiérrez, al butlletí informatiu de l’Ajuntament de Martorell. S’instal·laran unes 50 carpes per al comerç i l’artesania. Entre altres, hi haurà establiments de roba, joieria, bijuteria, material esportiu, música, calçat, comestibles i material per a mascotes.
Notícies relacionadesLes actuacions musicals majoritàriament aniran a càrrec d’alumnes de l’Escola Municipal de Música de Martorell.
Llegeix totes les notícies de Martorell a EL PERIÓDICO Martorell
- La passarel·la de les campanades
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- Cap d’Any Audiències TV Campanades | Laura Escanes i Miki Núñez tomben Estopa i Chenoa i Pedroche a Catalunya amb el raïm de TV3
- Incendi mortal Així és Crans-Montana, l’exclusiva estació alpina sacsejada per la tragèdia de Cap d’Any
- Mor un submarinista durant una immersió a Roses
- Apunt Un somni humit
- El duel de cornellà-el prat Un derbi només per als assenyats
- El duel de Cornellà - El Prat Màxima hostilitat contra Joan Garcia
- El duel de cornellà-el prat Talls de trànsit, registres minuciosos i drons per al derbi
- Els protagonistes de l’esport el 2025 L’hiperlideratge de Joan Laporta, sota el focus
