Prefereix Ciutadans i Més Madrid
Gabilondo: «Amb aquest Iglesias, prefereixo ‘no’»
El candidat socialista insisteix en la necessitat que hi hagi un govern que s’allunyi «de la confrontació i el radicalisme»
zentauroepp55204958 madrid 01 10 2020 el portavoz del psoe ngel gabilondo 201007111905 /
El candidat del PSOE a les eleccions autonòmiques del 4 de maig, Ángel Gabilondo, prefereix no pactar amb Pablo Iglesias després del 4-M. «Amb aquest Iglesias, prefereixo ‘no’», ha recalcat el socialista, abans d’avançar que la seva idea és governar amb Ciutadans i Més Madrid. «No és una negativa a ell, és una negativa a com planteja la qüestió a Madrid», ha remarcat, a La Sexta.
🔴 Gabilondo: "Con este Iglesias, no". #HuracánPolíticoARV ▶ https://t.co/2gRzqH4E0n pic.twitter.com/C55MnsiZ35
— AlRojoVivo (@DebatAlRojoVivo) 22 de marzo de 2021
Gabilondo ha insistit en la necessitat que hi hagi un govern que s’allunyi de la «confrontació i el radicalisme» i que es posi a governar «seriosament». «Estic treballant per aconseguir, amb les sigles del PSOE, forces per a una acció nova de govern. Cal afrontar aquest desafiament sense l’esperit de la confrontació, del radicalisme. Convertir aquesta societat oberta i plural en un espai de confrontació no canviarà la societat ni de Madrid ni a Espanya. A Madrid fa falta un govern de debò. No estic demanant que sigui jo, sinó que es necessita un govern que faci les coses seriosament», ha deixat anar Gabilondo en un congrés de la UGT.
Notícies relacionadesDavant qualsevol «partidisme», Gabilondo ha dit que s’ha d’estructurar «la participació i no eludint la rendició de comptes» per part del Govern regional. Segons el seu parer, és «urgent un govern de Madrid que respecti el dret a la informació i a la participació amb bona gestió dels serveis públics».
Així, pel portaveu socialista també és important la prevenció de riscos laborals i la salut laboral i social, acabar amb les desigualtats de gènere, lluitar contra la violència masclista. Davant tot això, considera que la UGT ha sigut decisiva en totes aquestes matèries durant la pandèmia i ha reconegut l’esforç del sindicat.
- Animació Netflix confirma la seqüela de 'KPop Demon Hunters' després de l’èxit de la primera entrega
- Carrera viral d’obstacles El parc de jocs extrem per a adults de Cornellà
- Estratègia industrial Markus Haupt, CEO de Seat: «No tenim prevista una reducció de plantilla per assolir objectius de rendibilitat»
- Castells La diada de Sant Fèlix 2026 ja té les quatre caps de cartell: Verds, Joves, Vella i Jove de Tarragona
- Allau mortal Simulacre d’accident d’esquí fora pista a La Molina
