Nova agressió a un vigilant de seguretat del Metro de Madrid a l'estació de La Peseta
metro-madrid
El sindicat Alternativa Sindical ha denunciat l’agressió patida per un vigilant de seguretat del Metro de Madrid en mans d’un grup de vuit persones a l’estació del suburbà de La Peseta (línia 11).
Els fets van tenir lloc ahir cap a les 20.30 hores quan a l’entrada de l’estació un grup de vuit persones van començar a increpar el vigilant de seguretat, que treballa per a l’empresa Trablisa, que ha va intentar defensar-se.
Notícies relacionadesSegons el relat del sindicat, el vigilant va haver de ser ajudat per diversos passatgers que van presenciar l’incident i els agressors finalment van fugir de l’estació.
Com a conseqüència dels fets, l’home va haver de ser traslladat a la Mutua de Asepeyo a Coslada amb múltiples contusions, segons Alternativa Sindical.
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Tractorades Protesta del camp contra el Mercosur: agricultors catalans tallen de matinada l’AP-7 i l’N-II a Pontós i francesos es planten davant la torre Eiffel
- Trànsit Interior no multarà per un període «raonable» conductors que no portin la balisa V-16
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Propòsits sense dreceres
- Negociació amb el Govern Sánchez i Junqueras pacten un nou finançament que garanteix l’ordinalitat i aportarà 4.700 milions més a Catalunya
- Èxit musical Joe Keery (Djo), el protagonista de ‘Stranger things’ que ha desbancat Taylor Swift a Spotify
