canvis en el suburbà
Metro de Madrid obrirà fins a les 2.30 hores els caps de setmana el 2020
La mesura s'implementarà de manera progressiva per franges horàries per saber com és la repercussió d'aquesta norma
metro-madrid
Metro de Madrid obrirà fins a les 2.30 hores els caps de setmana el 2020, tal com ha explicat el vicepresident de la Comunitat, Ignacio Aguado, en una entrevista a '20 minutos' i han confirmat fonts del Govern regional.
L'ampliació d'hora i mitja els divendres i dissabte serà la primera de tres frases, que es realitzaran de manera progressiva per franges horàries, i servirà per saber quan i com s'avança amb la resta de la mesura. Això tindrà un cost de 9 milions d'euros i beneficiarà 1,1 milions de persones a l'any.
Promesa de Ciutadans
Notícies relacionadesEn la segona fase, que costarà 14 milions, s'avançarà l'horari d'obertura des de les 6 fins a les 5 hores, la qual cosa arribarà fins a més de dos milions de madrilenys. En la tercera s'obrirà completament i se'n beneficiaran 3,5 milions de persones. El cost total de la mesura no arribarà als 40 milions.
Aquesta, una de les mesures estrella promesa per Ciutadans en campanya electoral, s'emprendrà de forma paral·lela a la negociació col·lectiva amb els treballadors.
🆕️🚇 @metro_madrid abrirá los fines de semana hasta las 2:30h a partir de 2020.
— Ignacio Aguado (@ignacioaguado) 29 de octubre de 2019
Antes de finalizar la legislatura, estará abierto las 24h los fines de semana.#VamosMadrid 💪🏻 pic.twitter.com/lU8jIos0xB
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Els Roca: "Mas Marroch millorarà"
- Neteja Tarragona retira mig miler de contenidors soterrats
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica ultrarara
- Medi ambient La UE s’encalla al fixar per al 2040 una reducció d’emissions
- Població longeva Catalunya bat rècords i supera els 3.000 centenaris, el 83% dones
