CONTAMINACIÓ POLITITZADA
L'ajuntament opta per no recórrer la suspensió de la moratòria de Madrid Central
Almeida prefereix centrar el seu esforços en el pla de millora que veurà la llum al llarg del mes de setembre

zentauroepp48988778 madrid 08 07 2019 sociedad madrid central vuelven a multar 190723211216 /
L’Ajuntament de Madrid no recorrerà finalment la suspensió de la moratòria de multes de Madrid Central, segons ha informat aquest dijous l’alcalde de la capital, José Luis Martínez-Almeida, en roda de premsa posterior a la Junta de Govern.
Va ser el Jutjat del Contenciós Administratiu número 24 de Madrid que va suspendre la moratòria de sancions de Madrid Central després d’escoltar les parts, a l’entendre que "l’existència de deficiències en el sistema de multes ha de cedir davant de la protecció a la salut i al medi ambient".
D’aquesta manera, el Jutjat del Contenciós Administratiu número 24 de Madrid va rebutjar les al·legacions que va registrar el Consistori divendres passat a la decisió del 5 de juliol d’acceptar les mesures cautelaríssimes sol·licitades. "No recorrerem la moratòria, perquè durava fins al 30 de setembre, i la resolució seria posterior, seria una cosa estèril", ha indicat el regidor, que estava acompanyat per la vicealcaldessa, Begoña Villacís, i per la portaveu del govern municipal, Inmaculada Sanz.
Notícies relacionadesHa reiterat Martínez-Almeida que la pretensió del govern municipal és millorar aquesta mesura perquè no donava els resultats que sol·licitava la Unió Europea referent a la qualitat de l’aire a la ciutat i els nivells de contaminació. Aquest pla de millora, com ja havien comunicat en ocasions anteriors, veurà la llum al llarg del mes de setembre, tot i que no n’han especificat encara la data exacta.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»