ACCIDENT MORTAL A MADRID
Mor un home de 55 anys quan treballava en unes obres de Villanueva de la Cañada
El treballador presentava un traumatisme abdominal i toràcic, i cranioencefàlic
obrero-construccion /
Un home de 55 anys ha mort aquest dilluns mentre treballava en unes obres de nova construcció al carrer de la Comunidad Valenciana de Villanueva de la Cañada, ha informat a Europa Press un portaveu d’Emergències 112 Comunitat de Madrid.
El 112 ha rebut la primera trucada de l’avís del’accident laboral a les 8.52 hores. El treballador presentava un traumatisme abdominal i toràcic, i cranioencefàlic i quan han arribat els sanitaris, malgrat realitzar-li maniobres de reanimació cardiopulmonar (RCP) avançada durant més de 45 minuts, finalment no han pogut revertir la parada cardíaca i han confirmat la seva mort.
Han estat presents en la intervenció la Protecció Civil de Villanueva de la Cañada, policia local, tres dotacions del SUMMA 112 i la Guàrdia Civil que s’encarrega de les investigacions. El SUMMA112 ha activat també el psicòleg de guàrdia per atendre els companys i familiars del mort que treballaven en una obra pròxima.
- Peramato relleva la fiscal superior que es va enfrontar a García Ortiz
- "Si ens enfonsem, pot passar qualsevol cosa", reconeixen els socialistes
- Comuns acusa el Govern de "poc contundent" amb les multes al límit de lloguer
- L’esquerra busca la seva reconciliació a l’autonomia pensant en les generals
- Morocho diu que Interior va impedir elaborar informes de la caixa b del PP
