COMUNITAT DE MADRID
La germana de González deixa de ser portaveu adjunta en l'Assemblea
Aquests canvis en el grup parlamentari es produeixen la mateixa setmana de la presa de possessió del president autonòmic i durant la qual ha fet nombrosos canvis
hermana-gonzalez
El president de la Comunitat de Madrid, Ángel Garrido, continua amb els canvis a la segona fila i ha anunciat aquest dijous al Grup Parlamentari Popular queIsabel González, la portaveu adjunta de la formació a l’Assemblea de Madrid i germana de l’expresident Ignacio González, serà rellevada del càrrec.
Serà substituïda per Ana Pérez Baos, presidenta de Noves Generacions del PP de Madrid, i Alejandro Sánchez, fins ara coordinador de Comissions, serà rellevat per Nadia Álvarez Padilla. Tant González com Sánchez es mantenen com a portaveus de les comissions de Cultura i Ràdio Televisió Madrid, respectivament.
Així ho ha desgranat, en declaracions als mitjans de comunicació als passadissos de l’Assemblea, el portaveu, Enrique Ossorio, que sí que continuarà al capdavant de la formació a la Cambra regional. "S’ha volgut reforçar el grup per a aquesta nova etapa. Garrido ens ha demanat que treballéssim moltíssim durant aquests dotze mesos i donarem moltes satisfaccions als madrilenys i disgustos a l’oposició", ha indicat.
Canvis de Garrido
Notícies relacionadesAquests canvis en el grup parlamentari es produeixen la mateixa setmana de la presa de possessió del president autonòmic i durant la qual ha realitzat nombrosos canvis a les Viceconselleries.
Garrido va defensar dimarts, durant la roda de premsa, que els canvis "en els segons nivells d’estructura" podien ser positius perquè hi hagi "una renovació" i treballar, l’any que queda per davant fins al final de la Legislatura, "amb forces renovades".
- Mari Carme Òrrit Pires: Una bagenca a l’ull de l’huracà del drama dels desapareguts
- Ràbia i desconcert per la pallissa a un menor a Sant Joan de Vilatorrada: "Tant de bo no fos real, sinó intel·ligència artificial"
- Aparca sobre la vorera i acaba detingut per portar droga al cotxe
- Un conductor de 76 anys recorre més de 35 quilòmetres en sentit contrari per l’AP-7 i acaba detingut a Figueres
- Amb l’aval dels Mossos El Govern destinarà més de 20 milions en dos anys al contracte del servei de seguretat de FGC
