Per Sergi Mas
El pòdcast d’El Periódico: a ‘abril’, última entrevista amb Paula Bonet

Al suplement cultural ‘abril’, que dirigeix Álex Sàlmon i cada dijous apareix a l’interior de les pàgines d’El Periódico –i en digital, per descomptat–, avui tenim l’oportunitat de disfrutar d’una entrevista, una conversa, una xerrada que fa Inés Martín Rodrigo ni més ni menys que amb l’artista i il·lustradora Paula Bonet.
Així doncs, sortirà a la llum com es va gestionar, on es va fer, com van ser els primers moments... A més, en aquest pòdcast recuperem alguns talls d’àudio de l’entrevista.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast i Apple Podcast.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- El model territorial El Govern es prepara per impedir el veto del PP a l’acord
- Feijóo: "Els recursos de tots no poden estar repartits per una minoria"
- El model territorial ERC: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Junts avisa que només votarà a favor d’un concert econòmic
- El model territorial Deu pilars i diverses incògnites