Espanya admet l’allunyament amb Israel i cessa la seva ambaixadora
El Govern espanyol va procedir al cessament de l’ambaixadora a Israel, Ana Sálomon, cridada a consultes ("retirada temporalment", en llenguatge diplomàtic) el setembre passat després de l’últim xoc amb l’Executiu de Benjamin Netanyahu. Ara quedarà al capdavant de l’Ambaixada d’Espanya a Israel "una encarregada de negocis, al mateix nivell que l’Ambaixada d’Israel a Madrid". Israel no té ambaixadora a Espanya des que l’anterior, Rodica Radian-Gordon, es jubilés estant a Tel-Aviv, on també havia sigut cridada a consultes, com a protesta pel reconeixement d’Espanya de Palestina com a Estat.
Al seu torn, Donald Trump va tornar a carregar contra Espanya i va acusar el Govern de Pedro Sánchez de no cooperar. "No estan cooperant en absolut. Han sigut molt dolents", va assenyalar contestant a una pregunta directa d’un periodista sobre Espanya.
- Tribunals Condemnada una exempleada per apropiar-se de 100.000 euros d'una empresa de formigons
- El Trueta celebra 70 anys amb la mirada al futur campus: “El nom de l’hospital sona fora de Catalunya”
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
- La Universitat de Lleida posa llum blava en un dels seus lavabos: es tracta d'una mesura de salut pública per als seus estudiants
- D'una hamburguesa de McDonald’s a una planta plena de tomàquets: l'experiment que s'ha fet viral a les xarxes
