Lleó XIV demana a J. D. Vance respecte al dret humanitari
El vicepresident dels Estats Units, J. D. Vance, es va reunir ahir amb el papa Lleó XIV, en el marc de les trobades del Pontífex amb líders mundials, després de la seva missa d’inici de pontificat de diumenge. En la trobada, que va durar 45 minuts, el Papa es va referir a la guerra entre Rússia i Ucraïna i li va expressar el seu "desig que a les zones de conflicte es respecti el dret humanitari i el dret internacional i s’arribi a una solució negociada entre les parts implicades".
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
Temes:
- Transport ferroviari Així està la situació de les línies de Rodalies Renfe a Catalunya: trams enquistats i problemes de mobilitat a Barcelona durant la vaga de FGC
- Amazon duplica la seva inversió a Espanya amb dos nous centres de dades
- Indra es decanta per una integració ràpida amb Escribano
- El 50% dels joves de famílies sense recursos no accedeixen a beques
- L’economia digital s’ha duplicat des que el Mobile va arribar a Barcelona el 2006
