Durant sis dies
La policia índia investiga la violació d’una jove per part de 20 homes
Estudiantes universitarios en una protesta contra la violencia sexual y las violaciones en todo el país, en Daca, Bangladés, el domingo 9 de marzo de 2025. /
Les autoritats de l’Índia investiguen la violació d’una jove de 19 anys, presumptament comesa per més de 20 homes durant un període de sis dies. Hi ha 12 detinguts.
Segons consta en la denúncia presentada per la família de la víctima el 6 d’abril, la jove hauria sigut agredida sexualment de forma reiterada en diverses ubicacions entre el 29 de març i el 4 d’abril.
Les autoritats van registrar la denúncia per càrrec de violació en grup, agressió amb intenció d’ultratjar i detenció il·legal, va informar una font policial en condició d’anonimat, que va assegurar també que 12 dels 23 implicats han sigut detinguts.
- Turisme La mitjana d'ocupació del turisme rural del Berguedà per Setmana Santa supera el 90%
- La població estrangera a la Catalunya central ha crescut més del doble en dues dècades
- El Marroc manté el lideratge com a punt d'origen de les persones estrangeres que viuen a la Catalunya Central
- Enoturisme Aquestes són les "catedrals del vi" de Catalunya, els tres cellers modernistes més impressionants del territori
- Seguretat ferroviària Els maquinistes avalen els nous horaris de Rodalies que haurien de permetre reobrir l’R4 dimarts
