El Palau de Kensington, ple de flors per a Kate Middleton
kensington
Els sentiments de tristesa, comprensió i solidaritat amb la princesa de Gal·les predominen a les portes de la seva residència oficial, el Palau de Kensignton, després que anunciés que està rebent tractament per un càncer. Turistes i curiosos es van acostar ahir a Kensington i també al Palau de Buckingham, on es van poder veure rams de flors i targetes amb bons desitjos per a Kate Middleton.
La barcelonina Júlia Dalmau, de 22 anys, era una de les persones que es van desplaçar ahir fins al palau on viu la princesa de Gal·les per mostrar la seva pena per la notícia, que la va sorprendre a l’aeroport, camí de Londres, on va a passar uns dies de vacances. Des de les portes de la residència reial, la jove va reflexionar sobre la descontrolada espiral d’especulacions en els mesos en què es desconeixia el seu estat de salut: «La gent pot arribar a ser molt dolenta, sobretot amb aquests temes tan delicats. Els nens són petits i ella és molt jove; la situació és molt complicada».
«Ho sento pels fills»
Notícies relacionades«Ho sento especialment pels fills. És molt difícil perquè encara són molt petits. La seva mare està malalta i potser no ho entenen», va dir a Efe el britànic Ian Ferguson. Va expressar, a més, que confia que els nens no hagin de viure la mateixa experiència que el seu pare, Guillem, amb la mort de la seva mare en un accident de trànsit a París quan ell només tenia 15 anys.
Per Susan Walsh, una altra de les visitants que va peregrinar ahir al Palau de Kensington, Middleton va ser «molt valenta» per sortir en públic a anunciar el seu diagnòstic de càncer, tot i que va considerar «molt trist» que hagués de fer-ho per confrontar totes les teories de la conspiració que se n’havien estès. «Vull que ara la deixin en pau per seguir amb el tractament, especialment perquè té nens petits i és un membre molt públic de la família reial», va pregar la dona.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- La Generalitat alleugereix les restriccions d’accés a la zona de la pesta porcina
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
