Argentina
Sánchez ofereix el seu suport a Massa en les eleccions davant Milei

El president del Govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, ha traslladat tot el seu suport al candidat a la presidència de l’ArgentinaSergio Massa, del qual ha dit que representa l’aposta per la convivència democràtica i per la concòrdia davant «l’estridència». En un vídeo enviat a l’actual ministre d’Economia argentí, Sánchez recorda que els comicis del 19 de novembre en aquest país són «decisius» perquè els votants no només elegiran un nou president, sinó que decidiran una cosa molt més important, el futur que volen per al seu país.
El líder socialista ha assenyalat que els candidats en disputa, el peronista Massa i el llibertari d’ultradreta Javier Milei, ofereixen opcions «profundament diferents» i ha destacat que el primer «ofereix un projecte d’unitat, de solidaritat, amb oportunitats per a tots i totes».
Notícies relacionadesPedro Sánchez le mandó un video a Massa para apoyarlo en el balotaje: "Representa tolerancia y diálogo". El mandatario español se tomó un minuto en medio de la campaña en su país para acompañar al candidato de Unión por la Patria. pic.twitter.com/FGssxcqmnx
— Clarín (@clarincom) 14 de noviembre de 2023
Segons el seu parer, en un context global complex i incert com l’actual és necessari enfortir les democràcies, adoptar polítiques que donin resposta a les necessitats de la gent, sobretot als més humils, i continuar pel camí dels avenços socials davant l’«estridència».
Massa –ha remarcat en el vídeo– representa la tolerància i el diàleg per construir una Argentina amb un desenvolupament inclusiu que no deixi ningú enrere. «Per això, estimat Sergio, t’envio tot el meu suport des d’Espanya i els meus desitjos més sincers d’èxit per a les pròximes eleccions del 19 de novembre. Sort i a guanyar», assenyala Sánchez en el seu missatge al candidat oficialista.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026