Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: Irlanda del Nord: 25 anys després hi ha pau, però no reconciliació
Un quart de segle després de la firma del tractat de pau, les ferides del conflicte continuen sent visibles a Irlanda del Nord. Ja no hi ha atemptats diàriament com abans, però tampoc reconciliació entre catòlics i protestants.
¿Com es fa per girar full a tres dècades de bombes, tirotejos, barris incendiats i segregació social? Ens ho explica el periodista Juan Fernández, enviat especial d’EL PERIÓDICO a Belfast.
Notícies relacionadesOn es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
Equip
Idea i supervisió: Iosu de la Torre.
Edició i realització: Sergi Mas.
Disseny de so: Cadena Pirenaica.
Estudi de gravació: Manolita Studios.
Veu en off: Mercè Torrents.
- La caixa de ressonància Willie Colón i l’eco que ressona en Bad Bunny
- Anava armat El Servei Secret dels EUA mata un home que intentava entrar a la mansió Mar-a-Lago de Trump
- Guerra a Ucraïna Les tàctiques de Putin voregen el sadisme en la guerra d’Ucraïna
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
