Expresident italià
Berlusconi, ingressat a cures intensives en un hospital de Milà
L’exmandatari ha patit un problema cardíac

L’expresident italià Silvio Berlusconi es troba hospitalitzat de nou a Milà i, segons fonts dels seus familiars més pròxims, l’atenen a la unitat de cures intensives.
Aquest deteriorament mèdic es produeix després de ser absolt en un dels seus últims processos judicials pel conegut com a cas Ruby (per una llavors marroquí menor d’edat), un dels escàndols de corrupció més grans en els quals l’ex primer ministre italià s’ha vist involucrat en els últims anys.
Berlusconi s’exposava a una pena de sis anys de presó i fins a 10,8 milions d’euros de multa. Segons la fiscalia, el polític va cometre una sèrie de delictes orquestrats per apaivagar els testimonis de les seves festes eròtiques i evitar que expliquessin el que sabien en altres judicis que es van celebrar pel mateix cas. Segons la premsa italiana, Berlusconi hauria arribat a pagar entre el 2011 i el 2015 prop de 10 milions d’euros a diverses dones perquè no diguessin la veritat o ocultessin fets, viciant d’aquesta manera els processos en contra seu.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»